Kan je op GoeieVraag privéberichten sturen naar Gasten?

Met Gasten bedoel ik mensen die als gebruikersnaam gast817698 etc. hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Goeie vraag, ik wilde dat ook een keertje doen, maar bij gebrek aan 'een envelopje' rechts van de avatar... moet het antwoord dus nee zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, helaas kan dat niet. Dat helaas schrijf ik omdat het al diverse keren gebeurde dat ik het antwoord op de vraag van een gast had, maar de vraag verwijderd bleek toen ik dat wilde plaatsen. Bij gewone gebruikers stuur ik dan een privébericht om het antwoord op die manier door te geven. Maar bij gasten kan dat niet. Die zijn in principe tijdelijk lid, en hebben daarom geen mogelijkheid tot het gebruik van faciliteiten als persoonlijke berichten, en plus- en minduimen uitreiken.
Amadea